Caracteristici concepute din nevoie
Soluția Completă pentru Gestionarea Proiectelor, Facturare Rapidă și Managementul Eficient al Leads-urilor
CREEAZĂ ESTIMĂRI CU UN SINGUR CLICK
Creează estimări rapid. Trimite-le clienților și așteaptă acceptarea. Convertire automată în factură după acceptare. Clienții pot vizualiza estimările fără autentificare.
Citește mai multINSTRUMENT DE MANAGEMENT AL PROIECTELOR
Gestionează și facturează proiectele. Urmărește cheltuielile și timpul petrecut pe sarcini. Asignează mai mulți membri și urmărește timpul înregistrat.
Citește mai multCREARE FACTURI CU UN SINGUR CLICK
Construiește facturi profesionale. Atașează fișiere și trimite-le direct clienților. Creează facturi recurente automat, setând intervalul de la 1 la 12 luni.
Citește mai multCREEAZĂ PROPUNERI ATRĂGĂTOARE
Creează propuneri atractive și impresionează clienții. Include imagini, tabele și videoclipuri. Permite comentarii pentru discuții suplimentare.
Citește mai multMANAGEMENTUL LEADS-URILOR
Urmărește leads-urile cu Kan Ban. Atașează fișiere, convertește leads în clienți, importă automat din email, creează propuneri, lasă notițe.
Citește mai multÎNREGISTRAREA CHELTUIELILOR SI A INVESTITIILOR
Înregistrează cheltuielile companiei. Configurează cheltuieli recurente și acestea vor fi create automat. Posibilitatea de a seta cheltuieli facturabile pentru clienți sau proiecte.
Citește mai multÎNREGISTRAREA PLĂȚILOR
Înregistrează și primește plăți în diferite monede. Clienții pot plăti prin Paypal și Stripe. PDF-ul este generat automat după fiecare plată înregistrată.
Citește mai multSISTEM DE SUPORT EXTRAORDINAR
Sistem de tichete de suport cu răspuns automat. Notițe private pentru personal, asignarea tichetelor, atașamente, răspunsuri predefinite, priorități și stări ale tichetelor.
Citește mai multZONA HELP PENTRU CLIENȚI ȘI ANGAJAȚI
Adaugă articole în zona help din editorul de text. Include opțiunea de vot „Ați găsit acest articol util?” în zona clienților.
Citește mai multSARCINI PENTRU ANGAJAȚI
Asignează sarcini pentru mai mulți angajați, adaugă urmăritori, permite comentarii și atașamente pentru sarcini. Urmărești totul in timp real
Citește mai multGESTIONAREA CONTRACTELOR
Folosește funcția de contracte pentru a securiza vânzările actuale și viitoare. Creează documente PDF rapid și trimite-le clienților. Posibilitatea de a trimite mementouri înainte de expirarea contractelor.
Citește mai multTRIMITE SONDAJE LEADS-URILOR ȘI CLIENȚILOR
Creează sondaje și impresionează-ți clienții. Adaugă întrebări și îmbunătățește productivitatea. Trimite sondaje leads-urilor, clienților, angajaților și listelor de mail create manual.
CALENDAR DETALIAT
Vizualizare clară a tuturor evenimentelor companiei, datele de expirare ale facturilor, contractelor, estimărilor și sarcinilor.
Citește mai multFEED PENTRU NOUTAȚILE COMPANIEI
Distribuie evenimentele importante ale companiei, încarcă documente, comunicare ușoară între angajați, urmaresti interactiunea.
Citește mai multURMĂRIREA OBIECTIVELOR
Configurează obiective și monitorizează realizările. Notifică membrii echipei despre eșecuri sau realizări. Monitorizează totul.
Citește mai multCREARE CÂMPURI PERSONALIZATE SUPLIMENTARE
Câmpuri personalizate disponibile pentru majoritatea funcțiilor. Poți adăuga câmpuri personalizate în facturile PDF, estimări, etc.
Citește mai multRAPOARTE SIMPLE PENTRU O PRIVIRE RAPIDĂ
Rapoarte de vânzări, articole, venituri totale, pe client, selector de date personalizat, conversii leads, articole din baza de cunoștințe.
Citește mai mult