Caracteristici concepute din nevoie

Soluția Completă pentru Gestionarea Proiectelor, Facturare Rapidă și Managementul Eficient al Leads-urilor

CREEAZĂ ESTIMĂRI CU UN SINGUR CLICK

Creează estimări rapid. Trimite-le clienților și așteaptă acceptarea. Convertire automată în factură după acceptare. Clienții pot vizualiza estimările fără autentificare.

Citește mai mult
INSTRUMENT DE MANAGEMENT AL PROIECTELOR

Gestionează și facturează proiectele. Urmărește cheltuielile și timpul petrecut pe sarcini. Asignează mai mulți membri și urmărește timpul înregistrat.

Citește mai mult
CREARE FACTURI CU UN SINGUR CLICK

Construiește facturi profesionale. Atașează fișiere și trimite-le direct clienților. Creează facturi recurente automat, setând intervalul de la 1 la 12 luni.

Citește mai mult
CREEAZĂ PROPUNERI ATRĂGĂTOARE

Creează propuneri atractive și impresionează clienții. Include imagini, tabele și videoclipuri. Permite comentarii pentru discuții suplimentare.

Citește mai mult
MANAGEMENTUL LEADS-URILOR

Urmărește leads-urile cu Kan Ban. Atașează fișiere, convertește leads în clienți, importă automat din email, creează propuneri, lasă notițe.

Citește mai mult
ÎNREGISTRAREA CHELTUIELILOR SI A INVESTITIILOR

Înregistrează cheltuielile companiei. Configurează cheltuieli recurente și acestea vor fi create automat. Posibilitatea de a seta cheltuieli facturabile pentru clienți sau proiecte.

Citește mai mult
ÎNREGISTRAREA PLĂȚILOR

Înregistrează și primește plăți în diferite monede. Clienții pot plăti prin Paypal și Stripe. PDF-ul este generat automat după fiecare plată înregistrată.

Citește mai mult
SISTEM DE SUPORT EXTRAORDINAR

Sistem de tichete de suport cu răspuns automat. Notițe private pentru personal, asignarea tichetelor, atașamente, răspunsuri predefinite, priorități și stări ale tichetelor.

Citește mai mult
ZONA HELP PENTRU CLIENȚI ȘI ANGAJAȚI

Adaugă articole în zona help din editorul de text. Include opțiunea de vot „Ați găsit acest articol util?” în zona clienților. 

Citește mai mult
SARCINI PENTRU ANGAJAȚI

Asignează sarcini pentru mai mulți angajați, adaugă urmăritori, permite comentarii și atașamente pentru sarcini. Urmărești totul in timp real

Citește mai mult
GESTIONAREA CONTRACTELOR

Folosește funcția de contracte pentru a securiza vânzările actuale și viitoare. Creează documente PDF rapid și trimite-le clienților. Posibilitatea de a trimite mementouri înainte de expirarea contractelor.

Citește mai mult
TRIMITE SONDAJE LEADS-URILOR ȘI CLIENȚILOR

Creează sondaje și impresionează-ți clienții. Adaugă întrebări și îmbunătățește productivitatea. Trimite sondaje leads-urilor, clienților, angajaților și listelor de mail create manual.

CALENDAR DETALIAT

Vizualizare clară a tuturor evenimentelor companiei, datele de expirare ale facturilor, contractelor, estimărilor și sarcinilor.

Citește mai mult
FEED PENTRU NOUTAȚILE COMPANIEI

Distribuie evenimentele importante ale companiei, încarcă documente, comunicare ușoară între angajați, urmaresti interactiunea.

Citește mai mult
URMĂRIREA OBIECTIVELOR

Configurează obiective și monitorizează realizările. Notifică membrii echipei despre eșecuri sau realizări. Monitorizează totul.

Citește mai mult
CREARE CÂMPURI PERSONALIZATE SUPLIMENTARE

Câmpuri personalizate disponibile pentru majoritatea funcțiilor. Poți adăuga câmpuri personalizate în facturile PDF, estimări, etc.

Citește mai mult
RAPOARTE SIMPLE PENTRU O PRIVIRE RAPIDĂ

Rapoarte de vânzări, articole, venituri totale, pe client, selector de date personalizat, conversii leads, articole din baza de cunoștințe.

Citește mai mult